Salut, îți poți crea un cont nou sau te poți autentifica.

Procedura de schimb si returnare produse

s1s2s3

PROCEDURA DE SCHIMB

In cazul in care nu se potriveste marimea:

Daca produsul nu se potriveste (este prea mare sau prea mic) va rugam sa ne contactati la numerele de telefon 031.431.37.72 sau 0721.600.603 pentru inlocuirea produsului. Pentru ca procedura de schimb sa fie cat mai rapida, va rugam sa va alegeti produsul de schimb inainte de a ne suna si sa va asigurati ca marimea pe care o doriti este disponibila pentru respectivul produs.

Odata inregistrata cererea de schimb vom expedia prin curier rapid produsul nou catre dumneavoastra impreuna cu eticheta pentru produsul pe care doriti sa il schimbati. Curierul va livreaza produsul nou si il preia pe cel pe care doriti sa il schimbati.

Pentru a efectua un schimb trebuie sa indepliniti urmatoarele conditii:

1. Produsul pe care doriti sa il schimbati trebuie returnat in aceeasi stare in care a fost livrat (va rugam sa trimiteti produsul in ambalajul original, cu toate accesoriile si etichetele intacte).

2. Produsele nu trebuie sa fie purtate sau sa prezinte urme de folosire.

Primul schimb de marime este gratuit!

In cazul in care produsul pe care il alegeti are o valoare mai mica decat cel initial, diferenta de pret vi se va livra in cont bancar in termen de maxim 14 zile calendaristice de la receptionarea coletului de schimb in depozitul nostru. In cazul in care produsul pe care il alegeti are o valoare mai mare decat cel initial, veti achita diferenta catre curier, in momentul efectuarii schimbului.

Pentru al doilea schimb pe o comanda, se aplica aceleasi conditii ca mai sus insa costul de curier in valoare de 19 lei TVA inclus va fi suportat de dumneavoastra.

Schimburile se expedieaza in 24-48 de ore de la inregistrarea cererii de schimb. In functie de numarul comenzilor si de gradul de incarcare al depozitului, pot aparea intarzieri fata de acest termen, insa nu mai mult de 14 zile calendaristice (termenul legal).

In cazul in care doriti un alt model sau culoare:

Daca doriti un alt produs (alt model, alta culoare) va rugam sa ne contactati la numerele de telefon 031.431.37.72 sau 0721.600.603 pentru inlocuirea produsului. Pentru ca procedura de schimb sa fie cat mai rapida, va rugam sa va alegeti produsul de schimb inainte de a ne suna si sa va asigurati ca marimea pe care o doriti este disponibila pentru respectivul produs.

Odata inregistrata cererea de schimb vom expedia prin curier rapid produsul nou catre dumneavoastra impreuna cu ambalaj si eticheta pentru produsul pe care doriti sa il schimbati. Curierul va livreaza produsul nou si il preia pe cel pe care doriti sa il schimbati.

Pentru a efectua un schimb trebuie sa indepliniti urmatoarele conditii:

1. Produsul pe care doriti sa il schimbati trebuie returnat in aceeasi stare in care a fost livrat (va rugam sa trimiteti produsul in ambalajul original, cu toate accesoriile si etichetele intacte).

2. Produsele nu trebuie sa fie purtate sau sa prezinte urme de folosire.

Pentru schimb de model sau culoare, costul de transport in valoare de 19 lei TVA inclus va fi suportat de dumneavoastra.

In cazul in care produsul pe care il alegeti are o valoare mai mica decat cel initial, diferenta de pret vi se va livra in cont bancar in termen de maxim 14 zile calendaristice de la receptionarea coletului de schimb in depozitul nostru. In cazul in care produsul pe care il alegeti are o valoare mai mare decat cel initial, veti achita diferenta catre curier, in momentul efectuarii schimbului.

Schimburile se expedieaza de regula in 24-48 de ore de la inregistrarea cererii de schimb. In functie de numarul comenzilor si de gradul de incarcare al depozitului, pot aparea intarzieri fata de acest termen, insa nu mai mult de 14 zile calendaristice (termenul legal).

 

PROCEDURA RETURNARE PRODUSE

In cazul in care doriti sa renuntati la comanda si sa recuperati pretul achitat, va rugam sa solicitati acest lucru in cel mult 14 zile de la receptionarea coletului, la numerele de telefon 031.431.37.72 sau 0721.600.603. Rambursarea produsului/produselor se poate face doar in cont bancar. Va rugam sa ne transmiteti contul bancar in care doriti sa efectuam returnarea banilor impreuna cu numele detinatorului contului respectiv in momentul in care inregistrati cererea de retur.

Pentru a returna un produs trebuie sa indepliniti urmatoarele conditii:

1. Produsul pe care doriti sa il schimbati trebuie returnat in aceeasi stare in care a fost livrat (va rugam sa trimiteti produsul in ambalajul original, cu toate accesoriile si etichetele intacte).

2. Produsele nu trebuie sa fie purtate sau sa prezinte urme de folosire.

Returnarea banilor se va face in termen de maxim 14 zile calendaristice de la receptionarea si verificarea produselor returnate in depozitul nostru.

Costul de transport al produselor catre depozitul nostru va fi suportat in totalitate de dumneavoastra. Produsele pot fi returnate doar prin curier rapid.

Nu acceptam colete expediate prin Posta Romana sau colete cu ramburs.

Garantia produselor:

Toate produsele comercializate beneficiaza de o peroada de garantie comerciala de 30 de zile calendaristice, calculate din momentul primirii coletului. La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect in ambalajul original, impreuna cu toate accesoriile aferente.
In cazul unei reclamatii, se poate repara produsul sau inlocui, daca acesta este disponibil pe stoc. Cand reparatia/inlocuirea nu este posibila, clientului ii va fi rambursat pretul de cumparare in termen de 14 zile lucratoare de la data primirii reclamatiei scrise si a produsului in cauza.

Pentru a nu pierde garantia produsului este necesar respectarea instructiunilor de folosire dupa cum urmeaza:

- incaltamintea cu fete de piei netede sau presate se curate de praf cu o carpa moale sau perie, iar petele de grasime sau alte impuritati se indeparteaza cu o carpa si solutii special concepute pentru intretinerea acestui tip de piele
-​ pentru buna intretinere a pielii, dupa cateva purtari se aplica un strat de crema pentru incaltaminte, dupa care se lustruieste cu o perie moale sau o carpa.
- incaltamintea cu fete din piei de antilopa sau nabuc, se perie cu o perie speciala pentru aceste tipuri de piei.Nu folositi apa pentru ca fata materialului s-ar putea pata.Petele de grasime se indeparteaza folosind solutie contra petelor speciala pentru pielea de antilopa sau nabuc . cititi si plicati numai conform instructiunilor producatorului solutiei pentru intretinerea pielii tip antilopa, nabuc , caprioara
-incaltamintea cu fete din lac,piei metalizate,lacuite, se curata de praf cu o carpa moale. Ea trebuie ferita de contactul direct cu solventii organici (alcool,acetone,etc)
-incaltamintea cu fete textile se recomanda a fi purtata pe timp uscat. Dupa fiecare purtare, incaltamintea se curata de praf cu o perie de haine uscata..Nu folositi inalbitor. Petele de pe incaltamintea confectionata din material textil de cele mai multe ori nu se mai pot indeparta , asa ca evitati patarea acestora cu lichide sau substante ce pateaza textilele in general : vin rosu , ceara , ulei, otet , vopsea, etc . Nu se introduc in masina de spalat rufe
- incaltamintea cu fete de inlocuitor se curate dupa fiecare purtare cu o carpa umeda. Nu se va folosi crema de ghete pentru lustru.
-este interzisa spalarea produselor in masina de spalat
-se recomanda depozitarea in locuri curate, ferite de umezeala sau surse de caldura (acest lucru va duce la dezlipirea incaltamintei, deteriorarea fetelor si implicit la pierderea garantiei produsului)
-incaltamintea trebuie ferita de lovituri directe si de agatarea sau calcarea in obiecte ascutite, sau alte materiale ce pot duce la deteriorarea produsului

Conditii in care garantia devine inaplicabila:

-uzura morală şi uzura fizică normală a produsului
-uzura materialelor din cauciuc si elastic si deteriorarea mecanica a capselor si fermoarelor
-decolorarea produsului sau a părţilor componente ale acestuia în urma expunerii la factori de mediu (soare, alte surse puternice de căldură, umiditate excesiva, ploaie, zăpadă)
-deteriorări suferite de produs în urma unor evenimente extraordinare: accidente, incendii, cutremure, inundaţii, etc.
-defecte produse de transport, manipulare şi depozitare a produsului în condiţii improprii (temperatură şi umiditate excesive, etc.) precum si in caz de interventie asupra sa a actiunii animalelor de companie, rozatoare, daunatori;
-defecte cauzate de utilizarea neadecvată sau incorectă a produsului, inclusiv in caz de socuri mecanice voluntare sau involutare (lovire, agatare, rupere, sfasiere, etc.)
-intervenţia efectuata asupra produsului de persoane neautorizate inclusiv vopsirea produsului
-întreţinere defectuoasă (curăţarea folosind metode sau produse neadecvate)

Daca intampinati probleme cu produsul cumparat de la noi va rugam sa ne contactati la numarul 0721.600.603 de Luni pana Vineri in intervalul 11:00-16:00